איך עובד שיווק באינטרנט באמצעות הפלטפורמה של אתר ‘אמזון’?

נפח המסחר באינטרנט הולך ועולה, כאשר מכירות בחנויות הרגילות שכולנו מכירים כבר במשך זמן רב פחות עובדות. משה טיסונה, סוחר בשוק ההון ובענף הנדל”ן, מספר כי במיוחד מסייעות להצלחה פלטפורמות כגון אמזון. איך זה בדיוק עובד? איך אפשר לרתום רעיון טוב ולקיים שיווק באינטרנט באמצעות הפלטפורמה של אתר ‘אמזון’?

רווח נאה ללא סיכון

יש לא מעט אתרי מכירות, אומר משה טיסונה, אבל פלטפורמת המכירות של אמזון נחשבת לגדולה ולמצליחה ביותר. אמזון מציעה מגוון של דרכים לסוחרים, לקידום המוצרים והמותג כאשר את הסחורה ניתן לאחסן במחסנים של אמזון עצמה.

דרך אחת שמאוד מצליחה גם עבור סוחרים מתחילים היא להיכנס לתוכנית שיווק של אמזון, תוכנית השותפים. כאן, מדובר ברתימת רעיון שעובד ובשום אופן לא בהמצאת הגלגל מחדש. מדובר בכניסה למכירות של מוצרים שכבר כיום נמכרים היטב באמזון, תוך שימוש בקישורים שיביאו הרבה מאוד לקוחות. שולי הרווח אמנם אינם גבוהים, אבל מי שמשקיע בקידום באמצעות הרשת החברתית יוכל להגיע לרווח נאה ללא סיכון.

מוכרים ומרוויחים

אמזון מציעה מגוון דרכים נוספות שבהן ניתן למכור היטב ולהרוויח. משה טיסונה מסביר כי אפשרות טובה מאוד למי שיכול להשקיע זמן היא מכירת ארביטראז’. מונח זה, המשמש גם בשוק ההון, מתאר כאן אפשרות לגזור קופון מרכישת מוצרים באתרי מכירות אחרים או סטוקים זולים ומכירתם במחיר גבוה יותר באמזון. מכיוון שאמזון נחשבת לאתר מרכזי ומוביל אשר צרכנים רבים מעדיפים לבצע רכישות רק בו – מדובר בפוטנציאל עצום לרווח.

אמזון מאפשרת לכל אחד שמצטרף לבנות די בקלות עמוד למכירה. ניתן ליצור מכירות בשיטת התיווך, כאשר המוכר לא מחזיק בבעלות על המוצר אלא משמש כמתווך עסקה. על ידי דירוג העסקאות והמוכרים באמזון, ניתן באופן מתמיד להעלות את המוניטין ולהגדיל את נפח המכירות.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה נולד בשנת 1976 וכבר בגיל צעיר עומד מאחוריו רזומה מרשים, עשיר ומגוון הכולל את תחומי האינטרנט המסחרי, אפיון מערכות, מסחר במניות והשקעות נדל"ן בארץ ובעולם.
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, שיווק באינטרנט, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *